سیدسامیارسیدسامیار، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

...همه چیز برای ابدی شدن

روز پدر

1392/3/3 10:24
نویسنده : مامان شراره
301 بازدید
اشتراک گذاری

امشب پنج شنبه س و فردا روز پدر

 

روز بابای مهربونم

بابایی که هیچوقت من رو کمتر از "گل بابا" خطاب نکرد

همیشه گرمی دستاش برام یه پشتوانه بزرگ بود

همیشه زحمت کشیدنش برام قابل احترام بود و به حرمت خستگی هاش و مهربونیش سعی میکردم برای جبران دختر خوبی باشم براش

هیچ جا آبروش رو نبرم

و سعی کنم همه جا دختری باشم که بهم توی هر شرایطی افتخار کنه چه وقتیکه مدرسه میرفتم چه دانشگاه و چه توی محل کارم

فکر میکردم نمایندش هستم جاهائی که غایبه و باید نماینده خوبی باشم.

بابایی جونم مهربون ترین و ساده ترین و بی آلایش ترین بابای دنیا خیلی خیلی دوستت دارم.

دستات رو میبوسم دستهایی که پلیه از بهشت رو میبوسم دستهایی که گرماش سر پسرکم رو نوازش میده میبوسم

دستهایی که پسرکوچولوم رو توی آغوش گرم خودش نگه میداره رو روی چشمام میذارم.

وقتی به عشق سامیار خیلی از کارها رو میکنی دوست دارم فرشته بشم و دفتر دفتر برات نوووور بنویسم و جااااااودانگی.

بابا خیلی دوستت دارم.

همیشه باشی....

گرم و مهربون.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)