سیدسامیارسیدسامیار، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

...همه چیز برای ابدی شدن

مچ گیری

1392/2/15 10:23
نویسنده : مامان شراره
350 بازدید
اشتراک گذاری

همونطور که مسحضری شما اصلا شیر نمیخوری.

 

نمیدونم چرا طعمش رو دوست نداری؟

اصلا یادم نمیاد چطور بهت معرفیش کردم یا بد بوده یا چی ولی کلا که تنها چیزیت که آزارم میدی همین بذغذاییت هستش که البته خیلی هم در موردش عذاب وجدان دارم.

چند روز پیش که دیدم دیگه هیچی نخوردی و تنها چیزی که یه وقتایی دوست داری شیرکاکائوی آماده هست با خودم فکر کردم بیا تو خونه خودم درستش کنم ببینم چی میشه! البته بگم که چند وقت پیشا امتحان کرده بودم و ناموفق بودم.

یه لیوان گل منگلی برداشتم و شیر و کاکائو رو ترکیب کردم و گذاشتم توی سولاردام و عجیب بود که استقبال شد و یه نصفه لیوانش رو خوردی احتمالا نی گوگولی هم بی تاثیر نبود.

یه دفعه تو ذهنم جرقه زد که بیام با عسل ترکیبش کنم شایدم متوجه نشی و بخوری.

من: یواشکی توی آشپزخونه مشغول ترکیب

شما: روی کاناپه نشسته منتظر شیرکاکائو

من: با شیرکاکائوی گرم میام و میدم دست شما

شما: اولین میک که با نی میزنی و طعمش میره توی دهنت  همونطور که داری  "عاقل اندر سفیه به من نگاه میکنی" میگی :

ببرش!!!!!!!!!!! عسل داره...

من :...................................................................................................................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)