سیدسامیارسیدسامیار، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

...همه چیز برای ابدی شدن

دو تا 365 تا میشه 730تا بعبارتی میکنه دو ساااااااااااااااااااااااااال

1391/9/8 10:11
نویسنده : مامان شراره
157 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم دوساله شد

 

به زبان ساده ساده و در عمل بسیار سخت ...

لحظه های نابی که الان فکر میکنم گذشت و من ازشون لذت چندانی نبردم شاید به دلیل اینکه درگیر بزرگ کردنت بودم همین...

فرشته زمینی من

کودک زیباروی من

گامهایت برای کشف زمینی پاک و بی نیرنگ استوار.

دوسالگیت نازنینم پر از گل و نور وستاره

دوستت دارم.

پی نوشت:

راستش خیلی حرفا بود که در آستانه شب دوسالگیت توی ذهنم اومد ده بار نوشتمشون و پاکشون کردم ولی نهایتا همین چند جمله ساده رو اینجا به یادگار برات میذارم.

دستان کوچکت رو غرق بوسه میکنم که عطر بال فرشته ها رو داره.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)