سیدسامیارسیدسامیار، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

...همه چیز برای ابدی شدن

از من تا مادر

1391/2/23 9:03
نویسنده : مامان شراره
148 بازدید
اشتراک گذاری

خدا رو شکر امروز شکمش دو بار کار کرده،

خدا رو شکر پی پیش نه شل بوده نه سفت،

خدا رو شکر رنگش نه زرد بوده نه سبز،

خدا رو شکر امروز یک ساعت خوابیده،

خدا رو شکر امروز بالاخره تونسته یه دونه موز بخوره،

خدا رو شکر امروز کمتر شیطنت کرده و یکم استراحت کرده،

خدا رو شکر آب بیشتر از روزای قبل خورده،

خدا رو شکر بالاخره فلان لباسش براش کوچیک شده،

خدا رو شکر قدش دیگه به بالای میز آرایش من میرسه(اگر چه که این دوباره یعنی یک بحران جدید برای تمام وسایلی که در واقع روی اون میز یکجورایی قایم شده بودن و چند وقتی بود که در آرامش البته از نوع قبل از طوفانش به سر میبردن) ---من فدای اون پاهای کوچولو بشم که نوک انگشت های مینیاتوری و خوش تراشش با زحمت می ایستی و احساس تملکت رو به رخ رژها و عطرها و تمام خرت و پرتهای روی میز میکشونی---،

خدا رو شکر فلان کلاه که براش خریده بودیم دیگه براش کوچیک شده ( این یعنی دور سرش بطور نرمال در حال رشد)،

خدا رو شکر حلقه های هوشش رو تقریبا درست میتونه بچینه (این یعنی تکامل ذهنیش الحمد.. یک روند نرمال رو طی میکنه)،

  

 تمام این حرف ها رو از پشت تلفن یا رو در رو با چنان حرارتی با محمد میگیم و میشنویم که انگار نه انگار که ما به یک کشور جهان س*و*م*ی تعلق داریم که ت*ح*ر*ی*م*ه*ا پدرش رو درآورده.)))

به واقع با تو

همه چی آرومه

ما چقققققققققدر خوشبختیم

 

من

بازهم

این روزها خدا رو بیشتر از قبل شکر میکنم.......

 

چون

من

یک

مادرم...

  

و جدیدا انقدر تند، تند تو سرم فکرای عجیب غریب میگرده مثل اینکه چی برای صبحانه ش کامل تره چی برای میان وعده هاش ، چی برای نهارش و چی برای شامش و یا اینکه چطور کاری کنم تا سختی و درد واکسن 18 ماهگی براش کمتر بشه که کلا یادم نیست که قبل از این چطور زندگی میکردم.

و با وجود اینکه شیطنت هات خیلی در درجه اول خودت رو خسته میکنه و بعدش هم منو،اگر ده دقیقه ناقابل آروم یکجا بشینی چنان سراسیمه و مضطرب میشم که نکنه مریض شدی دور از جونت یا مشکلی داری که سریع آمادت میکنم تا ببرمت پارک تا روحیه ت عوض بشه یا اینکه با شکلکی ، حرفی ، ادایی سعی میکنم روحیه ت رو عوض کنم ، و وقتی به خودم میام میبینم عجیبه!!!!!!!!!!!!! این منم.

این فرشته معصوم کوچولو چه کرده با من

و ناخودآگاه فیدبک میزنم به لحظه لحظه های عمرت تا الان و لحظه با شکوه تولدت.

نازنینم از اینکه احساس ناب مادر بودن رو با تمام غم و شادی هاش به من دادی بی نهایت ازت ممنونم.

بوسه بارانت میکنم باران رحمت زندگیم

دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)