سیدسامیارسیدسامیار، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

...همه چیز برای ابدی شدن

دندانهای ناقلا

1391/2/18 9:01
نویسنده : مامان شراره
166 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عمرم سلام نفسم سلام همه کسم نگفتی! تو رو دارم چی کم دارم؟؟؟؟ عزیز دلم بالاخره بعد از یک هفته بیماری سخت سخت سه مرتبه دکتر رفتن کلی آنتی بیوتیک مصرف کردن تب بالا بین ۳۹ و ۴۰ درجه گلودرد خیلی خیلی بد که هیچی از گلوت پایین نمیرفت و حتی آبریزش بینی و سرکوفت هایی که به خودم زدم که شاید من مقصر بودم که تو مریض شدی و و و و یک هفته نقاهت بعد از بیماری و به دنبالش بی اشتهایی و بد غذایی قبلی سر انجام سه تا دندون ناقلا با هم در اومدن... (مبارکت باشه این مرواریدای نامهربون) آخه بابا اینهمه درد و سختی انصافه برای یه بچه کوچولو و از اون گذشته برای دندونهایی که خیلی خیلی زود خراب میشن و تازشم خیلی لطف کنن تا ۶ شش سالگی میمونن توی دهنت!!!! با خودم قرارگذاشتم که اگر بعد از بیماری واقعا دندون در آوردی (چون دیگه امیدی به دندون نداشتم و فکر میکردم ویروسه) حتما یه گازشون بگیرم !!!!!!!! (فکر کن گاز) هنوز دندونا کامل نیومدن بیرون ولی اولیشون آسیا سمت چپ پایین و دومی و سومی هم نیش های پایین که هنوز اول کدوم در بیاد معلوم نیست. شانسی که آوردیم این بود که توی اوج مریضی عمه ت و دوست دخترت نسیم پیشت بودن که بازی کردن با اونها خیلی سرت رو گرم میکرد و روز آخرم که داشتن میرفتن چون برای تولدت تهران نبودن یه کیک خوشگل گرفتن که البته خودت نتونستی ازش بخوری دستشون درد نکنه به شما هم خسته نباشید میگم عزیزم خیلی اذیت شدی مادر کاش درد و بلاهات بخوره تو سر من و تو سالم باشی عزیزم راستی خیلی پیشرفت های با مزه ای کردی از نظر ادراکی که توی یه پست خوشحال کننده برات میذارم فعلا غول واکسن ۱۸ ماهگی رو پیش رو داریم که خیلی نگرانم کرده تصمیم دارم یه کادوی خوب برات بخرم تا توی روزهای بیماری برات مونس باشه و دردت رو کم کنه اردیبهشت پر از اتفاق خوبه امسال تولد بابا محمد روز زن و مادر و در ادامه اون خرداد با روز مرد و تو مرد کوچولوی خونه من دوسال که روز مرد رو برام با شکوه تر کردی بهت افتخار میکنم و آرزو میکنم لیاقتش رو داشته باشم که تو رو اونجور که شایسته ت هست بزرگ کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)