سیدسامیارسیدسامیار، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

...همه چیز برای ابدی شدن

مروارید درخشان هشتم

1390/11/26 9:24
نویسنده : مامان شراره
103 بازدید
اشتراک گذاری

اگرچه که یکی از زیباترین روزهای زندگیم بدون اغراق ، روزی بود که در یازده ماهگی دندون اولت اون هم بالا دراومد و جای شگفتی داشت و کلی عجیب بود رفته رفته با چیدمانی عجیب بقیه دندون هات هم رخ نمودن و بعدش هم مشکلی که در سه پست پیش به صورت رمزدار گذاشتمش پیش اومد تا به من ثابت کنه که از هر چیزی که خیلی خیلی لذت ببری در موردش مورد امتحان قرار میگیری اما عزیزترینم دیروز به سلامتی نازنین مروارید هشتم هم به جمع دندونهای قشنگت پیوست تا شما هشت دندونه بشی که البته هنوز قد و قامت خاصی ندارن ولی خوب میتونی ازشون یه کارهایی بکشی

 

امیدوارم دندون های سالم و خوبی داشته باشی و با وجود شیر خوردن های شبانه دندونای نازت آسیب زیاد و جدی نبینن.

فقط عزیزم بدون که برای در اومدن این ۸ تا دندون من هزاربار مردم و زنده شدم تا بالاخره رخ نمودن..

حالا یکی از شیرین ترین لذت های زندگیم شده بوسیدن دندونات عجیبه نه!!! خوب چیکار کنم وقتی میخندی یا حواست پرته و دهنت کمی باز میمونه واقع نمیتونم خودم رو کنترل کنم و ماچشون میکنم تو هم که حواست از کاری که داری میکنی پرت میشه یه نگاه عاقل اندر سفیه به من میکنی و دوباره میری کار خودت رو ادامه بدی

اما چه کیفی داشت دیدن اون لثه صورتی خوشگل قبل از در آوردن دندون فقط یه مادر میفهمه یعنی چی لبخند یه بچه فسقلی با دهان بی دندان...

دوستت دارم خیلی زیاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)