سیدسامیارسیدسامیار، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

...همه چیز برای ابدی شدن

زشت ترین حرف سامیار جانم

1392/6/24 15:22
نویسنده : مامان شراره
695 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزیست كه پسرم عاشق سنجد شده است با آن تی شرت های شیك و بانمكش.

فاجعه وقتی رخ داد كه خواست به من بفهماند باید بزنم كانالی كه سنجد داشته باشد.

سامیار: مامان  ج ن د د (J E N D E D)...... شیطان (با عرض معذرت)

من: من درگیر ناراحت عصبانی شوكه....

همه این حس ها را داشتم كه یعنی از كجا یاد گرفته این حرف رو...

بعد ادامه داد: اووووووووووووووووووووون (لطفا حسابی كشدار بخوانید)

اون یكیههههههههههههههههه.(لطفا حسابی كشدار تر تر !!!بخوانید)

اون كه كارت داره....

و این یعنی پایان آشوب...مشغول تلفن

اشتباه برداشت كردم پسرم سنجد را میخواسته.

همین...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خانومی
29 شهریور 92 22:16
سلام شراره جون..یه یک ماهی میشه میخواستم بهت تبریک بگم ولی فرصت نمیشد بیام.توی وبلاگ قبلیت واست پیغام گذاشتم ولی بعد دیگه درگیر دخترک بودم و نشد خودمو معرفی کنم.بیا پیش منو دخترک حتما منو میشناسی.بازم تبریک.سلام برسون.سامیار جونو ببوس.
مامان آوا
3 مهر 92 20:47
خیلی جالب بود. منم برام ی همچین تجربه ای پیش اومد بهم گفت مامان اسکار (یکی از کارتون های پرشین تون) من فکر کردم میگه: اسکل (البته ببخشید)! خیلی تعجب کردم از کجا یاد گرفته آخه ما توی خونه بکار نمی بریم. بعدش هم به اشتباه خودم پی بردم...
مامان نقطه
27 مهر 92 22:34
خیلی خندیدم