سیدسامیارسیدسامیار، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

...همه چیز برای ابدی شدن

روز تولدم

1391/12/16 10:17
نویسنده : مامان شراره
254 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز تولدمه، اما من هیچ حسی ندارم.
بیشتر یاد روز تولد سامیار افتادم لحظه باشکوه مادر شدن.
شاید امروز برای مادرم روز خیلی پرشکوهتری باشه، نه بخاطر اینکه من بچه ویژه ای بودم براش به هیچ وجه!بلکه برای اینکه روح خداوند از جسم اون طلوع کرده و یک کودک بهشتی رو به دنیا آورده.
کلا امروز خیلی خوشحال نیستم دلم میخواست کنار پسرم بودم توی خونه با ناز و نوازش از خواب بیدارش میکردم پرده اتاقش رو میدادم کنار و نور رو مهمون چشمای با محبتش میکردم ، میبوسیدمش و بینییم و فرو میکردم زیر گردنش و عطر تنش رو با همه وجود حس میکردم و توی بغلم نگهش میداشتم تا موتورش شارژ بشه و کم کم راه بیفته و شروع کنه به شیطونی.
بعد دستاش رو بگیرم توی دستام و بهش بگم:
"مامانی امروز روز تولدمه.
من به دنیا اومدم تا شادی رو به هر قیمتی شده مهمون لبات کنم.چقدر خوبه که خداوند لطفش رو شامل حالم کرده."

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)