سیدسامیارسیدسامیار، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

...همه چیز برای ابدی شدن

تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد وجود نازکت آزرده گزند مباد

1389/3/5 8:45
نویسنده : مامان شراره
142 بازدید
اشتراک گذاری
سلام به فرشته نازنينم تو پست قبلي بهت قول داده بودم كه بگم چقد ماه بودي اولش كه ما رفتيم خوابيديم روي تخت براي سونو و باباجون و مامان بزرگ قرار گذاشتن كه بعد چند دقيقه جاهاشون رو باهم عوض كنن آخه فرايند اين سونو حداقل 45-50 دقيقه طول ميكشيد البته نگران نباشي آ ماماني سونو دو بعدي و امواج راديويي ضرري برات نداره شما طلاي بنده اول خوابيده بودي به نيمرخ و خانم دكتر مهربان اندازه هاتو بررسي كردن و  هي گفتن اين كلشه اين دستاي نازشه اين انگشتاشه اين اين ستون فقراتشه اين بيني ناز خوشگلشه اين شكم جيگرشه كه بايد گاز گازش كني بخوريش خوشمزه رو تا رسيدن به يه جايي كه اشك تو چشماي مامان جاري شد از اين همه قدرت خدا از اين همه زيبا خلق كردن و بي هدف نبودن. تمبر هندي مامان پاهاشو انداخته بود روي هم  وقتي خانم دكتر بهم نشون داد راستش باورم نشد آخه تو كه جيگر مني وجود مني نفسم به نفست بسته س مامان كي بهت ياد داده پاهاتو بندازي روي هم ناز دلم؟ خسته ميشي مامان اونجا! تاريكه ! حوصلت سر ميره! بعد هي تلاش كردن كه شما صورت نازت رو بگيري سمت بيرون كه بتونن اندازه استخوان بيني و گونه شما رو بررسي كنن كه شما چقدر ناز كردي و خودت و لوس كردي آخرم نذاشتي بخاطر همين مامان مجبور شد كه بره يه راني و كاكائو بخوره تا شما يه نظر بندازي بهش (آخه مامان نميدوني يه نظر حلاله من كه ضعف ميرم براي نازات و ورجه وورجه هات بند قلبم عزيزم! خودم با نازات لقمه لقمه ميخورمت)
اما دلبري آ كه تمومي نداشت آخرشم ميدوني چي به خانم دكتر نشون دادي يه باسن ناز و خوشگل با ستون فقرات ماهي كه خانم دكتر خنده شون گرفت و گفتن: ببين من يه ساعت دارم باهاش كشتي ميگيرم آخرش چي نشونم ميده؟!؟!؟!؟!؟!؟ ولي من كه اون قيافه هرگز يادم نميره با اونهمه چيزاي خوشگلي كه نشونمون دادي. هر لحظه دلم بيشتر برات تنگ ميشه فرشته زيباي من و هر لحظه براي هر دو مون خواستني تر ميشي دعا كن بتونم به سلامت در درون خودم رشدت بدم و شكفتنت رو ببينم.
ببين باباجونت اونقدر دوستت داره كه بعد نيم ساعت كه ميخواست جاشو با مامان بزرگ جون عوض كنه دلش نميومد و آقاي دكتر اجازه دادن كه هر دو نفرشون بمونن كه البته كلا 1 دقيقه هم طول نكشيد و مامان بزرگ خيلي كم ديدت(خدا سايه ش رو از سر ما كم نكنه كه همه آزار و اذيت ها و خستگي هاي ما براي اونه) آقاي دكترم گفتن به كوري چشم حسود و حسد هيچ نكته بدي توي بچه نديديم و صحيح و سالمه  و low risk هم هست و جنسيتتم بطور احتمالي گفتن !!!! كه من الان نميگم و البته چيزي كه ايشون گفتن با چيزي كه نوسنوگرافي قصر ميگفت متفاوت بود اما اين قابل اطمينان تره چون شما الان رشدت بيشتر از قبل بوده.
به هر حال سلامتت برامون از همه چيز مهمتره چون تو هم بچه اولي هم نوه ارشد.
همه خيلي بوس برات ميفرستن و خيلي دوستت دارن مواظب خودت باش ني ني قهرمان ما
هزار تا بوسه روي اون باسن خوشگل و كله نازو پاهاي قشنگ و شكم ورقلمبيده ت ....
سالم و سلامت باشي.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)