سیدسامیارسیدسامیار، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

...همه چیز برای ابدی شدن

رفع ابهام

1392/4/10 11:36
نویسنده : مامان شراره
467 بازدید
اشتراک گذاری

در پست قبلی من باب مشورت از دوستان اسم عزیزانم رو آوردم و برخوردشون رو در اون شرایط گفتم برای بعضی از دوستان ابهام پیش اومده بود و گفته بودن که برخورد خانوم برادرت درست بوده و از این حرفا....

میخواستم بگم :

برخورد ایشون کاملا درست بوده و توش حرفی نبوده که !!!!

سوال من در مورد خودم و محمد بود و اینکه اگه چه برخوردی میکردیم با سامیار بهتر بود.

همین

ممنون که پست هام رو خووندید و خیلی هم راهنماییم کردید.

همیشه خدا رو شکر میکنم که دوستای خوبی مثل شما دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

کیتارک* گیتار کودک
18 تیر 92 11:58
وبلاگ خوشگلی دارید، معلومه که خیلی به کوپولوتون اهمین میدید. پس حتما به من سر بزنید که واقعا سوپرایز دارم براتون. در ضمن اگر مایل بودید کیتارک رو حمایت کنید، با تبلیغ یا لینکستان خودتون به امید دیدار
مامان آوا
1 مرداد 92 12:17
سلام. وبلاگ نو مبارک. امیدوارم توی وبلاگ پر از خاطرات شیرین آقا سامیار باشه.




----

پروانه جون ممنون كه به ما سرمیزنی انشا.. كه همینطور كه میگی باشه