سیدسامیارسیدسامیار، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

...همه چیز برای ابدی شدن

یک لقب جدید

1390/12/10 9:26
نویسنده : مامان شراره
139 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

خون تازه ای در رگهای زمان جاری میشود

 

تیک تیک نبض شیرینی روحمان را مینوازد

و من

به زودی عمه خواهم شد...

 

 

شگفتا که این عدد نه چه میکنه با من  توی پست های قبلی (خیلی قبلی) گفته بودم که عدد نه عدد شانسم هست و همیشه اتفاقات خوبم یه جورایی با این عدد گره خورده اینکه خبر خوش یه نی نی گوگوری رو توی دقیقا ۹ اسفند شنیدم دیگه تیر آخری هستش که تائید کنه حرفم رو...

نی نی نازمون انشا.. مهر به دنیا میاد و من تا اون موقع هربار با به یاد آوردن اینکه یه فرشته در راه دلم بدجوری ضعف میره

خبرانه:

تشخیص سامیار در خصوص جنسیت نی نی :

من: سامیار نی نی دایی نانا (دختر) هستش یا دادا (پسر)

سامیار: بدون هیچ فکرکردن یا مکثی:

 

"دادا"

 

طفلکم اصلا مفهوم حرفی که زده رو نمیدونه ولی مصر هست که نی نی دادا هست، اگرچه که واقعا هیچ فرقی نمیکنه ، هر چی که باشه یه ماه توی آسمون ما و یه هم بازی برای سامیار و یه امید تازه برای زندگی مامان و بابام

 

خدای مهربون به خاطر هرلحظه لبخندی که روی لب های ما و توی دل ما جاری کردی ازت ممنونم  و دستت رو میفشارم همونطور که مراقب همه نی نی ها هستی مراقب این مسافرکوچولوی ما هم باش تا به سلامت به مقصد برسه بشه نور چشم پدر و مادرش و تاج سر ما...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)